5 λόγοι για να ξεκινήσετε Calisthenics

Η λέξη «calisthenics» μπορεί να ακούγεται απαρχαιωμένη, αλλά ασκήσεις που χρησιμοποιούν μόνο το βάρος του σώματος και η καλλισθενική γυμναστική έχουν αποδείξει την αξία τους εδώ και αιώνες.
Από τους αρχαίους Σπαρτιάτες στρατιώτες μέχρι και τους Αμερικανούς πεζοναύτες όλες οι στρατιωτικές δυνάμεις χρησιμοποιούν την καλλισθενική γυμναστική, με απλές ασκήσεις όπως pushups, έλξεις και καθίσματα, ως τα πιο σημαντικά εργαλεία στην εκπαίδευσή τους.
Τα τελευταία χρόνια, κυρίως μέσω των social media, αθλητές που γυμνάζονται στον δρόμο χωρίς βάρη, όργανα και πολλές φορές νομίζουμε ότι αψηφούν την βαρύτητα έχουν προκαλέσει το ενδιαφέρον και έχουν αναδείξει την καλλισθενική γυμναστική και τα αποτελέσματα που μπορούν να έχουν στο σώμα οι απλές ασκήσεις.
Παρακάτω σας παρουσιάζουμε τα οφέλη της καλλισθενικής γυμναστικής και πως μπορείτε μέσω αυτής να χτίσετε τους μύες του σώματός σας.

Νο.1 Λιγότεροι τραυματισμοί με την Καλλισθενική γυμναστική.
Όπως σας αναφέραμε και παραπάνω οι ασκήσεις καλλισθενικής γυμναστικής είναι πολύ  «φιλικές» στις αρθρώσεις.

Για αυτό το λόγο, η Καλλισθενική γυμναστική θεωρείται ένας από τους καλύτερους τρόπους διατήρησης της φυσικής κατάστασης, για όλες τις ηλικίες, περιορίζοντας συγχρόνως τραυματισμούς στις αρθρώσεις.

Νο.2 Πολλαπλά οφέλη σε επαγγελματίες άλλων αθλημάτων.
Οι καλλισθενικές ασκήσεις σας διδάσκουν να κυριαρχείτε το σώμα σας. Διδάσκουν τον συντονισμό, την ισορροπία και την αυτογνωσία. Η άσκηση με το βάρος του σώματος σημαίνει ότι πρέπει να ελέγχετε τα άκρα σας και να διατηρείτε τη σωστή θέση του σώματος. Αυτό έχει θετικά αποτελέσματα σε πολλές αθλητικές και άλλες «λειτουργικές» δραστηριότητες.

Για αυτό το λόγο και πολλοί αθλητές πολεμικών αθλημάτων (πυγμαχία, muay thai κ.λ.π.) προτιμούν τις ασκήσεις με το βάρος του σώματος καθώς αυξάνουν την μυική μάζα αλλά δεν επηρεάζουν αρνητικά την ταχύτητα και την ελαστικότητα των μυών.

Νο.3 Καταναλώστε περισσότερες θερμίδες.
Η καλλισθενική γυμναστική βελτιώνει όχι μόνο την δύναμη των μυών αλλά και την ισορροπία.

Για να επιτευχθεί η ισορροπία στις ασκήσεις καλλισθενικής, ενεργοποιούνται πολλοί μύες του σώματος αλλά και απαιτείται συνδυασμός των μυών με τις αρθρώσεις. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να χρειάζεται περισσότερη ενέργεια και έτσι γίνεται μεγάλη καύση θερμίδων κατά την διάρκεια αλλά και μετά τις προπονήσεις.

Νο.4 Δυναμώστε τον κορμό του σώματός σας.
Ένας δυνατός κορμός σώματος σίγουρα παίζει καθοριστικό ρόλο στις περισσότερες σωματικές ασκήσεις. Όλες οι ασκήσεις στο Calisthenics απαιτούν δυνατους κοιλιακους μύες, και για αυτό δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στην εκγυμνασή τους.

 

Νο.5 Απόλυτη ισορροπία, ευλυγισία και έλεγχος του  σώματος.

Με τη σωστή εκγύμναση, τη σωστή ακολουθία ασκήσεων, τις σωστές οδηγίες, την τήρηση των progressions(από τα πιο απλά στα πιο περίπλοκα), την πειθαρχία και την υπομονή, θα δείτε το σώμα σας να αποκτά ισορροπία, θα μπορείτε να ελέγχετε την κάθε κίνηση σας, θα εκπλαγείτε από τις δυνατότητες σας…

Μάιος 2019
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Απρ    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031